Kort med annorlunda vikning

måndag 10 januari 2011

Måndag igen! Helgerna är över och "oxaveckorna" tar vid.
Då behöver man piggas upp med lite pyssel (för egen del) och så kanske man kan glädja någon annan med ett kort.
Själv har jag gjort ett med lite annorlunda vikning, som passar till någon man tycker om.
Och så hoppar jag på utmaningen hos Allsorts Challenge Blog - Fancy Fold.


Använde papper från Maja Design - Ska vi ta en fika
Kaninen från Stampavie, färgade jag med mina Distresser.


Jag kunde inte låta bli att ge honom lite glitter i pälsen, så söt där han står med sitt hjärta.


Jag har letat reda på några andra utmaningar där mitt kort också kan passa,
och jag har funnit följande:
Crazy 4 Challenges - color inspiration challenge
Totally Gorjuss - sketch
Bynny Zoe´s Crafts - Love is in the air

 

Tack för att du tittade in på min blogg idag.
Och tack på förhand för ev. kommentarer.
Kram, Birgit.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net

5 kommentarer:

Emma (metalicbutterfly) sa...

So pretty love the image its very sweet!

thanks for joining in the fancy folds challenge at Allsorts

Emma xxx

Kat sa...

This is really pretty. Great use of Net's sketch. Love that heart. Thanks for joining us at TG this week.

Kat x

Mary J sa...

OH wow, this is brilliant! So pleased you could join us at Totally Gorjuss!! Thanks for sharing!

Mary J xxx

scotspanda sa...

gorgeous card, the image is lovely and I love the fancy fold you've used

thanks for joining us this week at Allsorts

hugs

Amanda xx

Mina sa...

so gorgeous Birgit, I love the bunny and the banner is a great touch...thanks for joining in with the Bunny Zoe's Crafts monthly challenge
Mina xxx

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS