Candle Light Card - Värmeljuskort

söndag 5 december 2010

Hej på er alla! Idag vill jag visa  er ett värmeljuskort eftersom det är dagens utmaning hos Cards of Maria.
Nu måste jag säga att det är första gången som jag gör ett sådant, och fick leta lite på nätet, tills jag fann det här hos StampARTic. Och så fick jag lust att göra ett liknande.
Så här ser mitt färdiga kort ut.



Jag använde mig av papper från Inger Harding Design  "Emmas Garden-Pink Flowers".
Den söta flickan är från ett Vintage klippark med "Flower Girls".
Velvet Hydrangeas blommor har jag köpt i min lokala hobbybutik.







Själv blev jag nöjd men resultatet, och det är ju det viktigaste:)
Anmäler mitt kort till Kreative Stempelfreunde, där utmaningen gäller "Package".
Nu får jag ta kväller.
Kram, Birgit.
Free Smiley Courtesy of www.millan.net




2 kommentarer:

Petra sa...

Oh, ett så vackert värmeljuskort du gjort. Underbara färger och fina detaljer. Roligt att du ville medverka i vår utmaning. Lycka till!

DT Petra/peu

Malin sa...

Mycket fint ljuskort du har gjort!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS