Tack så mycket.

måndag 15 november 2010

Det är så roligt att du är här igen!
Eftersom min man har fyllt år i helgen, och fått många vackra blommor, ska jag skicka ett tackkort till ett par som bor lite längre bort.
Men det får inte vara för maffigt så det inte går ner i ett kuvert :)
Samtidigt vill jag delta i MAGNOLIA-LICIOUS CHALLENGE och där är temat rosa och gult. Så här blev mitt bidrag.



Jag har använt papper från Webster Pages , lite spets och gammalrosa sammetsband. Ett par dekorationsnålar och ett gem som jag rotade fram, inköpt från Panduro tror jag.





Tilda är målad med Brushables och sedan har jag dekorerat klänningen med Stickles "Diamond" för att den ska glittra riktigt mycket.
Monterade henne sedan på ett litet ´tårtpapper´.


På insidan använde jag en swirl från My paper world och lite guldbling.
Hoppas att någon mer blev inspirerad att prova den något udda färgkombon rosa/gult.
Jag vill också bara tipsa om att man kan vinna  Promarkers pennor hos Pretty Pressing i dom mest populära färgerna.
Kram från Birgit.

4 kommentarer:

Pat sa...

Oh Birgit~ What a darling little card. Your Tilda is just adorable! And your soft colors and DPs are perfect for this little sweetie!! Thanks soooo much for playing with us in this first ever challenge at Magnolia-licious Challenge Blog!! YAY!! Pat Frank

Candy sa...

Hi Birgit,
Oh look at Tilda in her gorgeous dress! You have coloured her so lovely. Your beautiful soft papers, lace and doily look wonderful!
Your card is so soft and feminine.
I am so happy you joined us for our first Magnolia-licious CHALLENGE BLOG and hope you will again :o)
Hugs, Candy

cabio's craft corner sa...

Gorgeous Tilda Birgit. Love the glittery dress and the pretty pinkish background. Thanks for joining us along at Magnolia-lcious Color Challenge and hope to see you again for the next ones :o)
Hugs,
Cabio

LindaC sa...

You did an awesome job on this image. Love the glittery dress! Thanks for playing along with Magnolia-licious Challenge Blog. Hope you join us again. Linda C- DT

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS