Nu är det Jul som gäller!

onsdag 10 november 2010

Hej kära vänner!
Jag jobbar på med bloggen. En del saker fungerar inte riktigt som jag vill, och fotografierna håller inte toppkvalite.
Men jag lovar att det ska bli bättre allt eftersom.
Idag visar jag ett julkort med Tilda och den lilla söta grisen.


Stämplar: Tilda kommer från Magnolia. Gran och God Jul kommer från Reprint.


Färger jag använt mig av är Distress Inks, och på stenen lite 3D Snow Effekt.


Lite glitter på God Jul stämpeln, några röda halvpärlor, röda band och guldfärgade stickers i hörnen.



Det här är insidan av kortet. Där har jag använt papper från 3ndypapir. Och ytterligare en stämpel från Reprint som jag embossade med guld. Tomtetagen är från Graphic 45, och dom söta barnen är stickers med lite Stickles "star dust". En Punch från Marta Stevart avslutar nederdelen.

Tack för att ni tittade in och ha en bra dag!
Kramar,Birgit.



Inga kommentarer:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS